שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > איך מוציאים זוגיות שמתאימה לנו בעולם החדש

איך מוציאים זוגיות שמתאימה לנו בעולם החדש

אחד המסעות הארוכים שכולנו עוברים בסופו של דבר הוא המסע אחר מציאת הזוגיות הנכונה לנו. מדובר במסע לא פשוט שדורש מאיתנו הרבה מאוד הכנה, כלפי פנים וכלפי חוץ. אמנם כולנו גדלנו בתוך הבנייה חברתית שיש רק סוג אחד של מערכת יחסים, אבל כיום אנחנו יודעים שיש כל מיני סוגים. חשוב שתצליחו לנווט בין הסוגים השונים של ההיכרויות ולמצוא מה הכי נכון לכם. במאמר זה ננסה לעזור לכם להבין איך למצוא זוגיות שתתאים לכם, ולגרום לה לעבוד.
 

הבנת הציפיות והרצונות שלכם


הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות, עוד לפני שאתם בכלל מתחילים לדבר עם פרטנרים פוטנציאליים, הוא להקדיש זמן כדי להבין מהם בעצם הציפיות והרצונות שלכם מקשר - מה חשוב לכם בבן או בת הזוג, איזה סוג של קשר אתם רוצים לנהל, מה מתאים לאורח החיים שלכם וכדומה. חשוב שבשלב זה תהיו כנים עם עצמכם בנוגע לכל הגבולות השונים, כדי שכשתתקדמו לא תצטרכו לתהות מה נכון לכם באמת. ואחרי שאמרנו את זה, חשוב גם לזכור שאף זוגיות אף פעם לא תהיה מושלמת, ותמיד תצטרכו לבצע פשרות מסוימות. השאלה היא איזה פשרה, והאם היא אחת שאתם יכולים להתמודד איתה או כזאת שחוצה גבולות.
 

תקשורת, תקשורת, תקשורת


תקשורת היא אבן היסוד של היכרויות לגברים ונשים, כי היא זאת שמייצרת בסוף מערכת יחסים בריאה וטובה בין שני הצדדים. תקשורת שמתבססת על כנות ופתיחות יכולה לייצר אמון, אינטימיות והבנה הדדית. חשוב לדגול בזה עוד מהשלב המוקדם של ההיכרות, כאשר אתם רק מתחילים לדבר או להיפגש. אם לא תדברו על הרצונות והצרכים שלכם, איך תדעו שהפרטנר רוצה את אותם הדברים?

חשוב לזכור גם שתקשורת היא לא חד צדדית, וכמו שאתם רוצים שישמעו אתכם- חשוב שגם אתם תקשיבו לצד השני בצורה פעילה. כך אפשר להתייחס לכל עניין וקונפליקט שעולה ולייצר תקשורת אפקטיבית.
 

פנייה לפלטפורמות היכרויות


עניין שמטריד המון אנשים שמחפשים זוגיות הוא איפה בדיוק הם יכולים למצוא אותה. למזלנו בעידן הדיגיטלי פלטפורמות ההיכרויות מבצעות מהפכה ומאפשרות לאנשים למצוא בני זוג עם רצונות וציפיות דומים. מדובר בנוחות שיא שמאפשרת לכם להגיע למאגר של אנשים שמתאים לכם הרבה יותר מאחרים. אם זה בצמצום על פי גיל, מיקום, מטרת מערכת היחסים או תחומי עניין- מאוד קל לעשות את זה באמצעים הווירטואליים שקיימים.

כשאתם מחליטים להשתמש בפלטפורמת הכרויות חשוב מאוד שתבנו את העמוד שלכם היטב עם כל הפרטים שחשוב לדעת עליכם, ובאופן זה כל מי שייכנס לפרופיל יוכל לדעת האם זה מתאים לא או לא- מבלי שתצטרכו אפילו לדבר קודם. בנוסף, חשוב שתצרפו כמה תמונות טובות ועדכניות שלכם. בסופו של דבר זה, כמו במציאות, זה הרושם הראשוני שהפרטנרים יראו!
 

מציאת בסיס משותף


המון פעמים אנשים נפגשים וישר מתחילים להריץ בראש את כל מה שלא מתאים בבן אדם שמולם. אנחנו פה בשביל להגיד לכם לא לנסות למצוא בני זוג על דרך השלילה, אלא להפך. תנסו למצוא את כל הדברים שכן משותפים לכם, שכן עובדים לכם בבן הזוג. לפעמים אתם תגלו דברים שלא חשבתם שהם חשובים לכם, אבל אז פתאום תשימו לב לקסם שנוצר באופן טבעי. דבר זה יכול לאתגר אתכם אבל גם לעודד אתכם לצמוח מעבר לדפוסים הנוכחיים, ולייצר עתיד טוב יותר- אם ביחד ואם לחוד.

 

להאמין שזה יקרה


גם אם תבצעו את כל מה שאמרנו, זה לא מבטיח לכם שתצא לכם זוגיות שתתאים לכם. אין מה לעשות, לפעמים זה פשוט עניין של מזל וטיימינג, דברים שאי אפשר לשלוט עליהם. לכן הטיפ האחרון שנתן לכם הוא להאמין שבסוף זה יקרה ולהיות אופטימיים. אתם תמצאו את הזוגיות עבורכם, וגם אם זה ייקח זמן ותצטרכו לצאת להמון דייטים ומפגשים עד אז- אין ספק שזה יגיע.
 

לסיכום


מציאת הזוגיות המתאימה לכם דורשת מכם התבוננות פנימית, תקשורת, מציאת פלטפורמות מתאימות לכך ועוד. אם אתם רוצים זוגיות מיוחדת וטובה, מוזמנים לחפש אותה בדייט מי, פלטפורמת היכרויות שתעזור לכם להגיע אל האדם הנכון לכם באמת. עם ממשק נוח ואלגוריתם מתוחכם תוכלו לבחון פרופילים של שלל אנשים שעשויים להיות בן או בת הזוג הבאים שלכם! 
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
הכרויות לאקדמאים

גם אקדמאים ראויים למצוא אהבה וזוגיות. כאן תמצאו את כל המידע על הכרויות לאקדמאים.

המדריך לתמונת פרופיל מושכת ושונה באתרי הכרויות

איך יוצרים תמונת פרופיל מושכת ושונה לאתר הכרויות שבהכרח יוביל אתכם להרבה יותר התאמות, הודעות ודייטים

סקס בדייט ראשון איך זה משפיע עלינו

רוצים לעשות סקס בדייט הראשון? לא רוצים לעשות סקס בדייט הראשון? תקראו ותדעו בעזרת המדריך המלא.

חמים באתר
2

אהרון, רווק/ה, 29

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

נירו, גרוש/ה, 46

דימונה דימונה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Dor1997, רווק/ה, 27

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שף דוד, גרוש/ה, 47

חולון חולון

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שלי, רווק/ה, 28

עפולה עפולה

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מרים שירה, רווק/ה, 39

קרית גת קרית גת

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ITAY GOFMAN, זה מסובך, 20

כרמיאל כרמיאל

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

טל, רווק/ה, 21

בת ים בת ים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ליטל, רווק/ה, 31

ירושלים ירושלים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

תומר, גרוש/ה, 51

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

רועי 4455, רווק/ה, 21

בת חפר בת חפר

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מאור, רווק/ה, 29

גבעתיים גבעתיים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שחר, רווק/ה, 21

אשדוד אשדוד

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ינון, רווק/ה, 28

ירושלים ירושלים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ליאן אסטה, רווק/ה, 21

אבן יהודה אבן יהודה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם